Fredag - påsklov :D

Jag gick med Frida till skolan. & på rasterna gungade jag med Sanna, Fanny & Frida. Det var kul. Sen så hände det någonting med Sanna. Hon vart typ sur på mig eller något. Så jag fick vara själv rasten & på maten & se när Sanna, Fanny & Aya skrattade & hade kul :o men jag pallade inte med dom.. men sen efter skolan var jag med Sanna iallafall. Vi vart vänner igen, som tur va. Vi hade kul :) & när vi kollade på Wild Kids då den dära klantiga killen, Angus letade efter dem dära mobilen eller vad man säger, så gick han över den & kollade under huset hahahahaa vi skratta som fan xD Den dära Angus är ju kärmig, & jag tycker att Philip & Hugo är söta x) Hahaha det var lite om min dag. x) NU ÄRE PÅSKLOV, SKIT SKÖÖÖÖNT. NU SLIPPER MAN TRÅKSKOLAN :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taskig att du struntar i mig! :( =(

2009-04-05 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0