FREDAG SEN HELG :D

Igår så vart jag vän/bästis med Emma igen :)§ Älskar dig föralltid det får du inte glömma!

Ja idag har alla femmor varit på Rudan igen -.- Men det var ändå ganska kul. Vi körde brännboll. & vi vann mot dom första vi körde imot. Asså vi var fyra lag. Det var Olles lag, Annikas lag (som jag var med i), Litens lag, & Josefs lag. & Först körde vi (Annikas lag) imot Olles lag & vi vann. Sen så körde vi (Annikas lag) imot Litens lag & det var final & VI VANN :D Glad jag vart. Jag fick lyra några gånger också!! :D Jag trodde inte att vi skulle vinna. Utan Litens lag :O Men vad glad jag vart :)§ Sen åt vi mat & det vart kyckling sallad. Den var ganska god. Vi slutade klockan 1 & jag gick hem & åt mellis. Hela familjen utom jag är sjuka.. -.- Hoppas inte jag blir sjuk imorgon & på söndag, för då äre ridning!! Men nu sitter jag vid datan & bloggar. Sitter & saknar Neff. Har inte träffat han på en vecka.. Kommer få träffa han på söndag (: Hoppas jag får rida han eller Polly eller typ Chamir <3 Längtar iallafall tills imorgon & på söndag!!
Kommer lägga upp bilder senare eller imorgon efter ridningen från veckan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0