Fredag - stallet & kalas.

Idag red jag Flox det gick bra. Jag red med sadel ena halvtimmen & den andra barbacka. Men galoppen i barbacka var inge skönt. Men med sadel var okej ;) Man hänger med jätte lätt ;) Men sen så var jag med Mathilda & Maja. Åsso var Emilie, Felicia & Isabelle dära också :) Sen så gick jag, Mathilda, Maja & Michelle (eller hur det stavas? :O) på promenad med 4 hästar. Jag - Neff, Mathilda - Zombra, Maja - Kemir & Michelle - Kemir. Det var kul för jag höll inte ens i tyglarna, han gick bara efter mig sen så stannade han när jag stannade. Snacka om duktig ponny :D§ Det kommer bilder någon annan dag ;) Sen så var jag på Semmys kalas. Vi spelade Buzz & jag var sämst x) Jaja, men det var kul att spela iallafall. Sen vid 9 åkte vi hem. Sen så har jag bara suttit vid datan. Imorgon så äre Påskafton kulkul. Ligger redan påskpresenter på bordet :D Men bloggar imorn, efter Blåkulla :)§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0