Lördag - Blåkulla :D§

Idag vaknade jag vid 7. Men låg i sängen till halv 8 typ. Jag loggade in på msn på mobilen en stund. Sen så gick jag in i mammas & pappas sovrum (: Dom låg & sov -.- Så jag gick upp & jag tog ett bad för att mjuka upp mig inför ridningen. Pappa & jag åkte till Blåkulla vid 10.00 & kom dit runt 10.10. Jag gick in & kollade vem jag skulle rida & jag skulle rida Sirre en ganska liten&smal häst. Men söt. Jag började med att borsta en kratsa hovarna. & pappa gick & hämtade sadeln & tränset & jag sadlade sen tränsade. Sen så gick vi ner till ridhuset § & det var första gången jag red honom så det var lite pirrigt. Men det var kul att rida honom <3 Han var lite pigg (: Ingen skulle ha Sirre efter mig så jag tränsade & sadlade av sen så gick jag in i kaffe-terian & jag fick två stycken Twix (asså choklad!). Det var gott (: Sen så gick jag & Emilie in i ridhuset en stund. Men jag orkade inte kolla så jag gick till kaffe-terian. & där tråkade pappa..-.- Jag gick ut igen men där var det kallt.. Men jag ringde Mathilda & frågade vad hon skulle göra idag & hon kunde inte va :( § Men det var trevligt att prata med henne (: Sen så typ åkte vi hem. & satte mig direkt vid datan & laddade upp bilder från mobilen till datan. Ja imorgon äre Skutan :D§ Undra vem jag får hoppas att jag få rida Chamir, Neff.§ Nu ska jag snart äta middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0