Lördag - en kul idag ;D

Idag har jag ridit Chippen ute i skogen. Bästa vädret asså. Sen efter vi hade ridit ut så fick vi trava lite i ridhuset :) Han var lite seg. Men han är ändå rolig att rida ;D Sen så ryktade jag honom. Juste jag kanske ska berätta att det var första gången jag red ut i skogen på Blåkulla ;D Det var mysigt! Sen så åkte vi hem. Jag, mamma & pappa, lillebror, Robban & Jane gick på en promenad till centrum. Jag hade fett ont i magen där uppe i centrum. Skit jobbigt. Men sen fick jag en hamburgare av pappa :) Sen så gick vi hem. & vi åt middag. & nu sitter jag hära & chattar med några & inne på pea. Snart kommer Robban, Jane & William. Bloggar imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0