Lördag & söndag.

Lördag: Det gick bra på provet. Jag tror att jag kommer att få godkännt. Sen efter provet gick jag & Emilie & kollade när det var hopptävling. Det var också lite läskigt att se, det var en häst som tvärstannade då så det lite konstigt ut men hästen klarade det, otroligt bra ;) Sen så var det en annan, antingen var det att hästen inte hoppa så hästen tvärstannade & ramlade av eller så vare att hon ramlade av precis efter hindret. Kommer inte riktigt ihåg :P Men det var roligt att vara med Emilie där. Sen kom mamma & farmor & lillebror & hämtade mig, för dom var i Västerhaninge då & då kunde dom hämta mig. Vi gick en lång bit til bussen. Sen när jag kom hem tog jag det lungt. & kommer typ inte ihåg vad jag gjorde. Sen så somnade jag såklart x)

Söndag (idag): Jag vaknade ganska tidigt. Jag gick in i pappas & mammas & lillebrors rum. Där åt vi frukost. Sen så satt jag mest vid datan till klockan 12. Då jag, pappa, mamma & lillebror gick till Robban (pappas brorsa) för att Robbans tjej fyllde år typ igår eller något. Men så vi grattade henne, & hon fick trisslotter. Sen så vare stallet då :D När jag kom in i värmestugan så såg jag att jag skulle ha Neff, jag var jätte glad såklart :D Vi skulle hoppa. & det var jääääääääääääättekul! Han är världens bästa ponnie enligt mig :D Jag trodde igentligen att jag skulle rida Polly men det vart inte så. Det gick bra för alla förutom Felicia som ramlade av på Polly, stackarn. Hon fick åka in till akuten. Juste mamma var där idag & kollade, kul. Hon har inte varit där sen i sommras.. Jag har verkligen blivit bättre på att rida sen dess. Jamen nu sitter jag vid datan & tänker på Neff in åt helvete!

Här har vi en bild på min älskling!!<3



Denna bild var för typ 2 veckor sen.. Men fin varen iallafall vad säger ni? Visst passar jag & Neff ihop? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0