Måndag - skola&Fanny Igevad :D

Idag gick jag själv till skolan -.- Men jag hann precis till skolan då vi skulle gå in. Vi hade lektion sen så klockan halv 10 hade vi rast & sen gympa. & vi hade utegympa -.- Jag var med Jonna & vi skulle hitta massa saker tillexempel en pesionär som är 50 p, & ett rådjur 50 p & det var dom svåra.. :o men vi fick lixom ett pappar som vi skulle hitta saker. Haha.. Men till mat vart det någon konstig mat :s usch.. Så jag tog en macka.. Sen så efter skolan var jag med Fanny. Vi var ute & tog bilder, sen åt vi middag på donken sen så har vi inte gjort så mycket. Juste jag såg Mathilda i centrum också (: Det var iallafall kul ;D<3 Sen när jag kom hem fick jag gå in på mitt rum. För att pappa hade handlar presenter till mig så jag fick inte kolla. Sen så satte jag mig framför datan. & idag har min lillebror Eric hållt i nappflaskan själv (: Duktig kille <3 MEN IMORGON FYLLER JAG FAKTIST 12 ÅR :D GLÖM INTE ATT GRATTA! <3

Slänger upp några bilder (:


Jag har slingat håret blont.. (:

Jag <3 Fanny (:

Jag & Fannys skuggor!

Mina skor & Fannys skor (:

Föralltid ellerhur? :)§

Älskar dig Fanny <33


Kommentarer
Postat av: prins neff

grattis på fölllsedan

2009-04-20 @ 23:57:12
Postat av: Louise

tack neff :D älskar dig <33333333333333333333333333333333333

2009-04-21 @ 07:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0