Måndag - skolan&läxor.

Idag var jag skit trött på morgonen. Gick till skolan vid 8. Kom lite försent xd Men det var en ganska tråkig dag.. Men det var ändå kul att vara med Sanna på rasten :) Sen vart det pannkakor till lunch men det var inte så gott.. Efter skolan gick jag hem.. Lekte lite med brorsan. Sen så gjorde jag läxor. & sen kom Eva till oss en stund. & jag & Eva spelade buzz lite & jag vann :D Haha där fick du, jag skoja xd Men nu sitter jag framför datan. Tänkte att jag skulle hinna blogga idag för att inte ska behöva skriva om idag & igår tills imorgon. Men nu ska jag logga ut.. (;

En söt bild tycker jag :)


Jag & Chip. En underbar ridtur :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång tänker jag spöa dej på BUZZ bara så du vet...kramis

2009-04-28 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0