Måndag - stallet ;D

Vakna vid 7 tiden. Vid 10 åkte jag & pappa till stallet. Han släppte av mig där. & dom som var med på hoppkursen hade ett möte så jag fick ge mat till hästarna som var i hagen. Sen kom Maja, & vi tog bommar & la dom på volten. Sen efter det så hjälpte jag Maja med att borsta. Sen fick jag hjälpa en liten tjej som skulle rida Polly. Fel ponny för en som går i hästis? Sen så fottade jag lite när dom hoppade. Mest på Erica & Maja såklart ;D Sen efter dom hade ridit hjälpte jag Maja att borsta. Sen så släppte hon ut Flox i hagen. Eller jag kanske ska säga vilka dom red för dom som vill veta, Erica red Neff, & Maja Flox ;) Sen så tog vi in Mulle & borstade honom fint. Sen släppte vi ut han i hagen. Sen så lekte Maja & Patricia med kaninerna. & jag ville sopa stallgången. Så gjorde jag det. Sen kom Elin in i stallet & hon skulle fodra. & jah hjälpte till lite. Sen gick jag ut till Maja & Patricia & lekte med kaninerna. Sen så fick jag skjuts hem av Maja & hennes mamma, tacktack :) Sen så duschade jag & sen åt jag. Nu sitter jag framför datan. Imorn ska jag åka båt - kryssning tills på torsdag så kommer inte hinna blogga då.

Men jag slänger upp några bilder från idag ;)

     

Sen så slänger jag upp från igår också - söndag!

   

Påskens fråga, vem passar bäst på Neff. Jag eller Erica? x)<3

Kommentarer
Postat av: Louise

nej jag bara skoja med påskens fråga x)§ haha :P menade inget illa med det erica <3

2009-04-07 @ 12:56:05
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: Elin

haha tack för hjälpen ! x) <3

2009-04-08 @ 19:51:41
Postat av: Louise

vadå tack för hjälpen? :O

2009-04-09 @ 09:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0