Onsdag - Skolan&Jennie.

På gympan skulle vi springa runt gropen. Sprang typ 5-6 varv. Skit jobbigt.. Amen Victoria sprang också typ 5-6 varv ''UTAN ATT STANNA NÅGON GÅNG''  lixom fett duktig ^^ & Assi också såklart ;) Amen till lunch vart det någon kaviarfisk, lixom hallå? äckligt! Fattar inte mattranterna att barn tycker det är äckligt? Alltid äcklig mat asså.. Amen nu ska jag inte snacka mer om det.. Jag var med Aya i skolan iallafall, det var kul :D§ Efter skolan så gick jag med Emel hem. Fast sen ringde Emma mig om vi kunde va & jag sa ja såklart. Sen när hon kom så skulle hon plötsligt vara med Frida :S Hmm.. jag vart riktigt sur!! Amen sen så var jag med Jennie istället.. Vi va lite ute. Sen så ringde hon Jennie hennes bästavän & frågade om hon ville vara med oss. & det ville hon. Sen så klättrade vi på en grön sak.. Det var kul x) Sen så skulle vi gå på den utan att röra då ramlade vi jätte många gånger x) Fett kul ju! Sen så var jag tvungen att gå hem.. För att duscha, göra läxor & typ blogga såklart x)<3 Fast jag har inte duschat än, ska göra det om en stund.. Amen imorgon ska jag vara med Sprait (Sanna) jag & Fanny har kommit på Sprait x)<3 Haha, så sköna (driver).. Amen nu ska jag göra Ayas blogg..

Juste måste hinna ladda upp bilder, här kommer dom!


21 april är min dag :D

Min & Emils smoothie (:

Gott (:

Min smoothie.

Assi sötnos <3

Victoria :)<3

Haha så jävla söt (:   & min lilla groda säger vi x)<33 (driver) älskar dig <33

Sanna honey <33

Assi & Victoria är söta!<3

Haha drivbild ;)

Victoria & Assi :)

Fick den kudden idag av pappa, älskar den otroligt mycket. Bara för att det är Neff&Jag. :D<3333

Laddar upp denna bild igen, bara för att den är så fin (:
älskar Fanny <3


Kommentarer
Postat av: jonna

hejhej fin bloggg men du har ingen bild på mej=( haha sköjja bara du behöver inte men hejdå <33

2009-04-23 @ 20:51:46
URL: http://jonnafriberg.blogg.se/
Postat av: En ledsen Amanda

Du glömde skriva att du fick veta att S skulle dö.. :'( :'( (L)

2009-04-24 @ 11:48:43
Postat av: Assi<3<3

Haha, jagär ju med på bild :D

2009-04-29 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0