Onsdag & torsdag - Cinderella Viking Line.

Ja, jag, mamma, lillebror, eva (faster), semmy & rocco (mina två kusiner) va på kryssning onsdag till torsdag. Det var kul. Vi har gjort mkt kul. Orkar inte skriva om vad vi gjorde, men vi hade kul iallafall. Fast jag kan berätta om kvällen.. Det var skrikigt & det var några som sprang i korredorerna & så var det några som knackade på andras dörrhyttar.. Jobbigt jobbigt. & sen så luktade det ciggarettrök på toan, blää -.- Ville inte gå in dit när jag var toanödig men var tvungen iallafall.. Det kommer väl bilder någon annan dag kanske.. Imorn så ska jag kanske till stallet eller (jag vill till stallet) x) Hm.. på fredag så ska jag fririda, amen.. det är ju påsk på lördag ska bli kul :) bloggar imorn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0