Onsdag - Tyresta by med skolan.. -.-

Vi gick till Tyresta by med skolan skit jobbigt men på vägen gick vi förbi Skutan & såg Neff :D§ Jag ville bara in & krama & pussa honom, men det hann jag inte & hästarna åt dessutom.. Träffa Cissi & Carro (a) Några av killarna sa att det luktade äckligt dära, men det gör det defenitivt inte!! Killar är dumma i huvet, iallafall i vår skola -.- Hatar lixom killar. Men det var asjobbigt att gå till Tyresta by, lixom vi gick fel också.. -.- (asså jag var i grupp 5 & vi gick först så vi gick fel lite...) haha x) När vi kom fram kände jag hästlukt (: Sen så åt vi korv. Sen så åkte vi buss hem. Sköööööönt! Men jag skulle vara med Emma, Moa, Victoria. Men det blev inte så.. För att jag vart sur på Emma -.- Så jag gick hem, för jag hade ont i huvet & så orkade jag inte va efter denna långa promenaden.. Sen så åt jag glass & satte mig framför datan.. Har jävligt ont i huvet nu, måste snart kanske gå & vila. Men jag orkar verkligen inte blogga mera, bloggar mera imorgon istället.. Vet inte vad som händer imorgon men det får vi se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0