Skutan. <3

Jag gick ungefär halv 1 till Emma. Sen så åkte vi till stallet. Och vi kom dit typ 1. Felicia och Isabelle var redan där. Jag & Emma gick och kolla vem vi skulle rida & jag skulle rida Chamir & Emma Karna men hon bytte till Ronja. Sen så frågade vi om vi fick pyssla med några hästar (jag&Emma&Felicia&Isabelle). & jag pysslade med Silja, Emma Cilvia, Felicia Zombra & Isabelle Mulle. Jag&Isabelle stod ute & borstade. Sen så gick vi 4 ner till volten. & där var vi ungefär en kvart. Sen så gick vi upp med dom. & släppte ut dom i hagen förutom Mulle som skulle stanna inne. Sen så hämtade jag Chamir. & började borsta & kratsa hovarna, sadla & tränsa. Men han var lite jobbig i spiltan. Men sen så klockan 3 så gick vi ner till volten & då kom pappa precis. Men i början var han lungn sen så efter han hade galopperat lite så ville han inte sluta att galoppera. Jättejobbigt jag fick inte stopp på honom, förlåt ridgruppen.. :/ Fast jag ramlade inte av det var ju bra. Men nästa gång vill jag nog inte ha Chamir.. :o Men när han inte är så där jobbig så är han faktist mysig § Men sen efter ridningen åkte jag med pappa hem. & vi kollade på bilderna&filmerna som han hade tagit.. och det såg inte bra ut när han rusade iväg sådär. Men det vart många fina bilder. Lägger upp någon annan dag. Nu ska jag äta. & imorgon är det skola -.- Skit tråkigt!! Men nu ska jag hinna äta lite också.. Bloggar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0