Söndag - kväll.

Hepp, det blir ingen Emilie imorn då :/  Beskviken vart man.. Men vi kommer väl vara snart iallafall. Asså jag vart inte sur bara beskviken Emilie, men det gör inget!!<3
Kolla värsta snygga headern :D
Den har söta Therese gjort <333 Jätte fin ju. Vad tycker ni? Komentera!!
Jag vart iallafall jätte nöjd!! Taaaack Therese <33
Men jag ska vara med Emma imorn istället. Vi ska vara i centrum lite sen så åkte vi nog till stallet om hon får.
Kommer blogga imorn.

Här kommer en bild.


Denna bild har jag gjort. Fin va? Komentera!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jättefin bild och jättefin blogg du har nu :)))

pyzz

2009-04-13 @ 07:35:11
Postat av: elin

en va jätte fin och du har en jätte bra blogg puss&kram från Elin<3<3

2009-04-15 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0