Söndag - stallet.

Idag var jag med Emma tidigt i stallet. Vi hade inget att göra tills vi fick reda på vilka hästar vi skulle ha & då kom typ alla i min ridgrupp. Idag kom inte Maja ;/ Vill så gärna träffa henne.. Men jag skulle rida Mulle :) Det gick faktist ganska bra förutom att han inte ville göra volt, men jag kom på att man ska skänkla medans man gör volten. & sen så drog han ner huvet efter galoppen -.- Men hans galopp var skön. (: Älskar den. <3 Mulle var faktist mysig men ändå lite jobbig. Efter ridningen skulle någon ha Mulle :( Så jag fick iallafall inte borsta & det. Men sen så var jag med Felicia & Emma. Det var kul. Sen runt 6 kom Emmas pappa & hämtade mig & Emma. Jag fick skjuts hem. Tack (: När jag kom hem åt jag lax, potatis & hollandesås. Gott. Men jag saknar verkligen Neff, vill rida honom. Ha fått 2 jobbiga hästar i rad -.- Nästa söndag vill jag rida Neff, Flox eller typ Ronja. Men imorgon äre skola -.- Så tråkigt!! Helgen går så himla snabbt :S Bloggar kanske imorgon om jag vill & hinner. 


Jag älskar dig underbara ponnie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0