Tisdag - min födelsedag :D

På morgonen öppnade jag paket & jag fick kläder, buzzspel, hästspel, pennor, pengar, plansh. Tack :) Fast jag har inte öppnat alla presenter än. Det finns 2 kvar som jag ska öppna när släkten kommer. Undra vad jag får. Amen idag var jag i skolan. Vi hade hemkunskap & jag var med Emil. Vi gjorde smoothie, gottgott :) ska nog prova göra en smoothie hemma någon gång.. Amen sen så vart det äcklig mat.. :S Som alltid!! Sen har jag tagit bilderpå smoothien, Astrid & Victoria & massa andra. Som jag laddar upp sen. Amen när jag kom hem så har jag tagit det lungt. Snart kommer gästerna :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis min lilla.. ojsan stora gumma på födelsedagen---I love youuuu<3333

2009-04-21 @ 18:05:13
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

DU FINNS PÅ BILD I MIN BLOGG IDAG.

2009-04-21 @ 18:48:47
Postat av: assi

GGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss kramar / assi

2009-04-21 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0