Tisdag.

Idag vaknade jag vid 6. & låg i sängen typ till 7 xd sen så åt jag frukost & fixade iordning mig. Sen så gick jag till skolan. Jag var med Frida i skolan skit kul ju :D<3 Sen så flyttade vi platser & sitter bredvid Frida :D & Linus -.- En rast var jag med Frida & Loveprit, kulkul. Vi körde volliboll. Och bollen flög skit mkt, & ibland kom den på taget xd Men sen så åt vi. Det vart spagetti & köttverssås, gott :) Sen så såg jag & Frida Emma i matsalen & då frågade jag Frida om hon & Emma skulle va & det skulle dom. Då sa Frida sa jag kanske fick vara med & det fick jag (: Vi slutade skolan klockan 2. & Emma slutade tjogo över 2. Så vi fick vänta i 20 minuter men medans hade vi kul & skrattade.. xd Sen så gick vi hem. Emma & Frida bor i samma port. Så jag gick med Emma. & Frida åkte upp. Jag & Emma åt mellis :) Sen så vart det typ tjaffs mellan Emma & Frida :o.. Men det vart inte en kul dag, men jaja. Så kan det bli ibland. Sen så vet jag inte ens om Frida är arg på mig.. Få se imorgon.. Jag är iallafall inte det! Men sen så skulle Emma till sin mamma, då gick vi tillsammans. När jag kom hem så åt jag, sen duscha, & läxor, & nu sitter jag framför datan.. Imorgon ska jag typ vara med Emma, skulle igentligen vara med Mathilda men jag hinner inte åka till stallet med henne för att jag ska göra läxor också.. Men jag ska iallafall vara med Emma en stund..
Lägger upp några bilder.


Aya&Sanna :)

Astrid, Sanna, jag & Aya (:

Jag&Sanna <3

Sanna i trädet xd<3

Japp <3 Jag älskar min bästavän mest :)

Silja sötaste (: Kommer sakna dig mest <333

Neff älskade ponnie <33

Mulle sötponnie :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0