Torsdag&Fredag.

Torsdag: Hade slöjd första timmen. Det var kul :) På rasten var jag med Aya & Sanna :) Till mat vart det tomatsoppa. Gott :) Sen efter skolan var jag med Sanna. Det var kul, sen så var vi också med Jonna & Dinah. Har bilder från den dagen men laddar upp någon annan dag..

Fredag: Idag hade vi musik tråkigt.. :o Sen på en rast var jag med Victoria kul. Love u :) Sen efter skolan var jag med Fanny. Vi gick först hem till henne & åt. Sen så åt vi popchorn. Sen så fick Fanny 20 kr av sin pappa. Vi gick till OKQ8 & vi köpte en glass som heter Twister. Det var gott. Sen så gungade vi lite. & sen så gick vi till mig & nu sitter vi framför datan..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0