God eftermiddag.

Haha rolig rubrik xD Men jag och Emma vaknade ungefär halv 11. Sen gick vi med hennes mamma till en affär. Vi skulle köpa bröd och lite annat. Sen har vi varit och köpt ett spel som heter något jag inte kommer ihåg .. Men det var kul iallafall. Ja nu käkar hon lunch , jag är inte hungrig så jag ska käka hemma. Ska snart hem för jag ska packa inför ridlägret. För imorgon ska jag på ridläger på världens bästa ställe :D Jippi ! Menar inget illa nu Amanda , men jag hoppas att jag får Neff .. Men vi får se. Bloggar mer ikväll och typ när jag har kommit hem ;)
Svarar på frågestunden som inte syns sen när jag kommer hem , men 10 frågor fick jag iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0