Ny målat badrum ;)

Nu har min farbror målat klart ;) Det vart bra ! Sen är det bara att ta bort mögglet , det skadar inte ;) För då skulle jag vara sjuk men det är jag inte ;) Så var inte rädda för det bara ! Det är helt vitt i badrummet nu :D Skit fint ! Sen är det bara att damsuga badrummet också på golvet , det gör väl pappa sen ;)

Men asså shit , ridlägret är snart ! Fan vad pirrit , hoppas att jag får Neff. Inte illa ment Amanda ! Det är bara det att jag vill ha honom. Vi får väl se vem som får honom ;) Ifall det är någon mer som vill ha honom , men hoppas inte det. Vi har ju lovat att inte bli sura , men jag kommer bara bli lite besviken .. Men så äre , den som får honom , får honom ..

Men aja , nu ska jag inte snacka om det.

Juste ni har varit dåliga på kommentarer , fått en fråga på frågestunden !? Det gör väl inget ifall ni inte vill men det skulle vara kul , jag tänker inte svara idag på frågestunden iallafall , jag vill helst ha fler frågor. Men om jag inte får några frågor får jag väl svara på den frågan jag fått ;) Tack för frågorna Erica iallafall :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0