Stalldag.

Idag red jag Trixa en ny häst på Blåkulla. Vi red först ut sen red vi i ridhuset och då travade vi lite. Men inte galopp :/ Trixa har blivit min andra favorit efter Sirre. Och Sirre har fång :'( BAAAAAJS .. Stackarn ! Sen åkte vi hem för jag skulle byta ridkläder för vi skulle åka till Skutan för pappa skulle på möte. Sen åkte vi till Skutan och jag hjälpte till. Sen skulle Michelle rida Polly då fick jag tästa galoppera på henne , gick ganska bra x) Sen åkte vi hem. Pappa och jag hämtade pizza på vägen hem. Så vi åt pizza till middag. Sen har jag fixat bilder. Bilder kommer nu ;) Och det är MINA bilder !


 


Jag och Trixa :)


Meja <3

Rekyl (:

Polly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0