Svar på era frågor ;)

Postat av: Oktoberbarn'

Skulle du acceptera mig om jag var ett cp? Svar: Ja men såklart !
Skulle du kuna byta ut mig mot någon annan? Svar: Nej !
Ser jag lite beng ut? Svar: Nej !
Är det kul att vara med mig? Svar: Japp , alltid !
Har du varit med den där killen du gilla? Svar: Neje ..
Hur många bästisar har du? Svar: 6 stycken.
vad vill du bli när du bli stor? Svar: Ridlärare typ.
Vad skulle du vilja ha för djur i framtiden? Svar: Häst/hästar.
skulle du lämna mig inför en annan?  Svar: Men nej !
Skulle du kuna vara med mig i en vecka? Svar: Jarå ;) Ifall man får för föräldrarna xD
japp nu vet jag inga mer frågor eller jag kommer inte på. xD
Puss'

Postat av: Pruutt Linda '

Vilka är dina bästisar :) ? <3 Svar: Mathilda , Erica , Emma , Amanda , Maja och Emilie.


Postat av: Emilie

är jag din bästis ? Svar: Mm.


Postat av: Emma

E LEMM Din största bästis ? :) Svar: Jupps ;)


Postat av: Sonja

va e din favoritfärg ? Svar: Ljusblå (:


Postat av: Sandra

Vem e din bästis ? Svar: 6 stycken , om du läser längre upp så har du svaret ;)


Postat av: Ella

Va e ditt andranamn ? Svar: Anette..


Postat av: Berta

Va e ditt favoritdjur utan häst? Svar: Vet inte.

TACK FÖR ALLA FRÅGOR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0