Dålig updaterning.

Har inte pallat blogga sry ..
Men vi hade kul när jag var med Amanda , Erica och Alexandra på torsdag&fredag. Jag , Erica och Alexandra sov över hos henne som ni kanske har läst på något annat inlägg. Men på fredagen badade vi :D Kulkul. Vi fotade också. Sen igår (fredagen) sov Erica över hos mig till idag (lördagen). Det var också kul :D
Idag frired vi. Erica Polly och jag Neff :D Vi red i skogen :D Travade och galopperade också , underbart ! :D Fick Neff på tygeln i traven <3 Han var verkligen underbar. Juste träffade Jennifer och Linnéa idag :) Och en som heter typ Johanna typ ja. Dom ska på ridlägret :) Och jag ska också rida upp på söndag nästa vecka , på Neff älsklingen :D Hoppas jag klarar det , men det tror jag , eftersom att det är Neff lixom (; Men man vet aldrig (a) LÄNGTAR TILLS RIDLÄGRET SOM FAN ! Men idag ska jag sova över hos Emma (: Ska bli kul :D Hon kommer snart till mig , jag ska bara duscha och få bilderna från idag från Erica , kanske lägger upp bilder ;) Eller kanske när jag kommer hem men vet inte. Men ska blogga på fale.blogg.se nu ;)
Kanske bloggar ikväll eller nått (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0