Erica saknar dig :(

Erica , jag saknar dig skit mycket ! :(

Nu ska jag försöka skriva mitt bästa.

Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi vart vänner , men jag tror att det var att vi träffades i stallet & sen fick vi varandras msner eller nått .. Asså jag kommer inte ihåg .. Men iallafall , dom minnerna med dig har varit sjukt roliga. Jag kan berätta dom jag tycker ha varit roligast. Då jag följde med dig till Wanda och jag hade bombade med bilder på din kamera xD Det var kul. Sen åkte vi ju hem till dig & var där en stund. Det var också kul. Sen när du kom till stallet för att hjälpa mig och pappa med dom 5 hästarna. Då fick jag en bamsekram ^^ Gullig du är gumman. Sen när vi skulle åka hem så fick jag än ännu mysigare kram. Sen också när du sov över hos mig. Vi hade hur kul som helst. Vi typ bombade med bilder , satt mest framför datan , sen gick vi ut också. Du ska bara veta hur glad jag blir när jag ser dig. Du är en diamant. Som lysar upp! Som en sol. Det är alltid kul att vara med dig. Aldrig tråkigt , det lovar jag dig. Jag gillar ditt leende när du skrattar. Vi har typ samma smak eller nått. Asså vi gillar bianessås (stavning?) båda två , sen samma pizza , samma juice , & våra mammor heter likadant xD Haha , riktigt coolt! Jag saknar dig alltid! Önska att vi bodde nära varandra :/ Du ska veta du betyder mer än 1000 ord! Jag kan nästan inte beskriva dig men det går faktist! Du kommer alltid att vara min bästavän. Det hoppas jag iallafall. Jag vill iallafall inte förlora dig. Vad skulle jag göra utan dig ? Jag skulle börja gråta :/ Jag hoppas att du inte försvinner ifrån mig eller att vi glömmer varandra. Vi måste va mycket! Så att vi inte tappar tagt om varandra för det vill jag verklige inte. Eller att vi bråkar det är absolut förbjudet xD Det gillar jag verkligen inte .. Men jag hoppas verkligen att jag inte förlorar dig , det är det viktiga! Du är en sån bra bästis! Jag kommer alltid älska dig gumman , oavsett! Du ska veta att du betyder grymt mycket för mig. När jag läste texten du skrev om mig blev jag helt rörd. Jag blir så glad när du är glad. Du skriver så fint också. Det finaste jag har läst. Jag hoppas att det är vi 2 föralltid , så länge som det går.
Du är min rubrik gumman. Jag vill inte leva utan dig , för ett liv utan dig skulle vart piss. Du har hjärtat  av renaste guld & jag kämpa & gå genom eld och vatten för våran vänskap och för dig. Glöm aldrig att jag älskar dig mest bästavän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0