Förlåt , jag ska skärpa mig!

Men igår var jag i skolan iallafall. Jag var med Emma i skolan :P Efter skolan var jag med Emma , Olivia , Linda , Jennifer och Sanna. Sen kom Jonna också. Sen vid 4 tiden mötte jag mamma vid pizzirian , vi käkade pizza till middag , och sen var jag bara hemma.

Idag var jag i skolan och jag var med Emma i skolan. Och Elin och Fanny :) Och Natalie :) Efter skolan gick jag hem & jobbade lite i matten. Och sen hämtade jag och mamma Eric på dagis (; Han sov så vi fick väcka honom x) Sen gick vi till Ica. Mamma skulle handla lite saker. Sen gick vi hem och nu sitter jag vid mammas data. Ska snart byta data till min data , har mina bilder där & så. Måste ju lägga in några ;) Så blire lite roligare kanske x) Men nu ska jag ta och blogga lite på min blogg också , men kommer blogga mera här idag ;)

Kommer nog inte orka sitta vid datan varje dag men isåfall får jag logga in och så bloggar jag lite och sen loggar ut , för jag blir också skit trött på kvällarna och är typ med kompisar på dagarna men inte idag ;) Men nu ska jag sluta snacka om det ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Du va aldrig med men och Amanda då :o

2009-08-28 @ 19:22:19
Postat av: Emma

mej*

2009-08-28 @ 19:23:02
Postat av: Louise

idag nej ?

2009-08-28 @ 20:57:24
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0