Förlåt!

Har inte orkat förlåt.

Igår va jag i skolan. Då var jag med Emma i skolan :) Och sen efter skolan var jag med Emma , Olivia , Amanda och Fanny i centrum :) Sen åkte vi hem till Emma och var där en stund. Sen gick jag hem och åt middag. Sen typ satte jag mig vid datan eller något , men sen somnade jag.

I morse gick jag med Frida till skolan sen mötte vi Emma på skolgården , jag var med Emma , Olivia och Amanda och Fanny i skolan :) Det var roligt ! Sen efter skolan var jag med Emma , Olivia och Amanda :) Vi var hos Olivia :) Det var kul ! Vid 4 typ åkte jag bussen hem. Jag åt korv till middag , sen käkade jag kladdkaka , godis och glass x) Sen badade jag och sen borstade jag tänderna skit noga typ 5-10 minuter x) Nusitter jag vid mammas data ;) Ska snart lägga mig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0