Förlåtförlåt !

Jag har inte orkat blogga men har haft annat för mig också.
Men igår (onsdag) var jag på Erics dagis :D Fett kul ju ! Haha x) Sen vid typ halv 1 kom Emilie från bussen och då mötte jag henne. Sen var vi på Erics dagis en stund. Sen gick vi hem. Och vi spelade Buzz en stund sen satte vi oss vid datan och sen kollade vi på Hot Shick (stavning?). Den är bra ;) Men Emilie åkter hem vid 6 typ. Hon han inte se klart på filmen heller :/ Men sen så åt vi middag , vi åt köttfärssås med pasta asgott ! :) Vi åt sån där färdig köttfärssås , det är i en burk ;) Men va intressant det va då !? Haha x)

Men idag vaknade jag typ 8 eller något. Sedan kollade jag på tv och sen satte jag mig här. Snart sk jag väl äta lite frukost också ;) Bloggar mer senare.


Jag saknar dig älskling <33

Kommentarer
Postat av: Emilie

Filmen är ju skitrolig XD synd att jag inte hann se hela ... :/ <3 älskar dej lollo :)

2009-08-21 @ 09:56:16
Postat av: Louise

mm det var synd.. :/ du får väl se den någon annan gång ? ;)

2009-08-21 @ 10:30:16
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0