Fririding på Neff

Jag och Maja åkte till stallet typ halv 3. Pappas bil som han har fyra platser i funkade inte. Så vi fick ta den med två platser , så pappa skjutsade mig först sen Maja. När jag kom dit hämtade jag Neff och Flox i hagen. Sen kom Maja. Klockan 3 skulle vi rida så vi fick stressa lite .. Men vi gick ner till volten efter klockan 3. Men jag fick faktist Neff att gå på tygeln :D Han var så underbar just idag , helt underbar ! Det var sjukt kul :D Det gick bra för Maja också. Pappa filmade när jag och Maja kom i galopp mot pappa som stod vi ena kortsidan (asså vi skulle galoppera från ena kortsidan till dene andra som pappa stod vid) Sen galopperade vi tillbaka , haha både Neff och Flox rusade i galopp xD Skit kul asså ! Neff var verkligen världens underbaraste ! Älskar honom mest av allt på hela jorden ! Men det kommer nog många bilder på oss när vi rider , men jag vet inte hur man laddar upp videor eller om det äns går ? I nästa inlägg kommer bilderna , kameran laddar så jag lägger in i nästa inlägg ;) Efter ridningen fick vi hjälpa till lite med hästarna. Jag drog i Bamse för att han skulle gå för han skulle gå in till stallet. Jag vart skit röd om händerna -.- Och Polly fick jag och Maja inte ta av , det var förbjudet för henne xD (asså hon ville inte att vi skulle komma nära henne och ta grimman) Hon gick bara iväg -.- Dumma dumma Polly ! Förlåt Erica men hon var dum tycker jag. Nu ska jag kolla om kameran blivit laddad. Nää den är inte laddad men bilder kommer i nästa inlägg då. Juste jag glömde säga att jag dushade när jag kom hem också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0