Gårdagen ^^ (söndag)

Kom till Skutan vid 10. Sen hjälpte jag Eveyln för hon red Ronja. Hon galopperade också , det gick jättebra ;) Sen red jag upp på Neff , det gick skitbra :D Hoppade 70-75 med älsklingen <3 Skitkul ! Och jag klarade av att rida upp också :) Maritha sa att jag passade Neff (a) Heh (: Jag vart skit lycklig över mig + gullponnyn :D Men sen så åkte jag hem och då satte jag mig framför datan. Och satt vid datan hela kvällen typ. Och sen gick jag in i mitt rum och kollade på tv sen somnade jag ;) Bilder från igår :)


Sötaste ponnyn såklart :D<3 (ridlägret)

Jag sitter på världens finaste häst :D<3 (ridlägret)

Så såg jag ut x) (asså jag försöker hoppa upp på Neff) (ridlägret)

Där sitter jag på marken efter att ramlat av Neff x) HAHA. Skit svårt att hålla sig kvar :P (ridlägret)

Galopp , den gången gick det bra :D

Älskar dig mest <33

Jag och Trixa :) (på blåkulla i lördags)

Jag och Trixa <3 (på blåkulla i lördags)

Trixa <3 cool bild tycker jag (: (på blåkulla i lördags)

Sirre <3 Han har fång :'(

Zombra söt :) (i söndags)

Cactus vacker :) (i söndags)

Neff älskling :) (uppridningen i söndags)

Över hindret :D (uppridningen i söndags)

Älsklingen Neff rullar sig :)<3333 (i söndags) TA INTE ! ;)

Har videor från uppridningen också , när jag hoppar 70-75 cm , men dom kan man ju inte ladda upp :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0