Godermorgon alla små skitungar x'd

Klockan är 1 så det kanske inte är morgon då , men det får vara min rubrik xD

Men iallafall jag vaknade ungefär halv 10 eller nåått. Sen kollade jag på tv och spelade lite på ett spel. Sen åt jag frukist. Jag råkade ta söder ett glas också xD Klantigt men jag damsugade sen på golvet xp Tänkte inte sitta vid data så länge, Tänkte slänga in ett inlägg på www.fale.blogg.se titta på den också ;) Hööörs typ senare ;)

Bilder jag hittade på mammas data ;)


Ridläger 08.. Saknar dig..

Jag älskar dig mest ! <3

Hahahaha jag när jag var liten xD

Kommentarer
Postat av: Amanda

Min saknade Silja! <33333333

2009-08-04 @ 15:46:48
URL: http://fale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0