Har städat mitt rum today :)

Japp , jag har städat mitt rum today :) Ska bara lägga in lite kläder i skåpet så äre fint i mitt rum (a) Men pappa var och handlade idag så jag fick skit mycke grejjer :D Jag fick 2 ridbyxor (fast lite förstora så kommer väl kunna använda dom nästa år typ) ett klädesplagg som tillhör varandra det är ett par tunna mjukisbrallor , ett linne och en tjocktröja fast det är ridkläder , fast inte direkt brallorna men linnet och tjocktröjan för det man kan ju ha tjocktröjan över linnet (a) Fick också två mascara , en miniräknare (till skolan) , massa pennor och linjaler (till skolan) , och en cool turshpenna som är som en pizza (a) och ett hästspel :) Bilder kommer ! Måste bara låna pappas kamera att fota med ;) Men bilderna kommer i nästa inlägg isåfall , NI SKA BARA SE TURSHPENNA SOM SER UT SOM EN PIZZA :D Ascool! För jag har aldrig sett en sån förut :) Men lite senare ska jag också duscha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0