Neff är allt.<3

Jag älskar Neff så otroligt mycket. Han betyder fan allt. Skulle inte klara mig utan honom. Varje gång jag kommer till stallet blir jag glad så fort jag ser älsklingen. Fan vad jag blir lycklig ! Jag får nästan tårar i ögonen ibland. Jag ÄLSKAR verkligen honom mer än allt annat ! Han kommer på första plats. Jag skulle kunna göra vad som helst för att träffa sötponnyn. Varje gång jag rider Neff så blir jag så glad , jag tänker såhär: Nu sitter jag verkligen på världens finaste , sötaste , bästaste ponnyn ! Vi klarar nästan allt tillsammans. Jag har ridit barbacka och hoppat , och sen har jag badat med Neff. Så underbart , vi har klarat av diken tillsammans. Fan vad jag saknar dig när jag inte ser dig. Jag önska att du var min ponny. Fast om jag köpte dig skulle jag bli förstor så snabbt :( Och jag kommer bli så ledsen när jag väger över 50 kg , då kommer jag inte kunna rida dig längre .. Fast nu väger jag 34 :D Så jag kan rida dig , jag hoppas att jag kan rida dig i ett par år till ! Jag vill tävla och så. Du är så jäkla vacker. Jag vill vara med dig varje dag , i hagen till och med. Och på natten. Jag trivs när jag är i din närhet för du gör mig lycklig , du gör mitt hjärta så att jag mår bättre. DU ÄR FAN BÄST ! OCH DU ÄR MITT ALLT. JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIIIIIG MEEEEEST ÄÄÄÄÄLSKLING <33333333333333333333333


SÅ UNDERBART ! :)<3333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0