Skuuutan idag! :D

Japp , kom till Skutan iallafall. Innan så hade pappa och jag möte i skolan. Vi snackade om lite saker. Men ja , jag kollade sen på när Majas grupp red. Och så fotade jag , sen kollade & fotade jag när Amandas grupp red :) Maja hade Mulle , Frida Polly , Amanda Cactus & Linda Milla. Ja det fanns ju fler som red men orkar inte skriva alla. Sen vid 7 kom det 2 nya hästar , skitsöta! :D En som var som Ronjas höjd och var svart och hade en vit bläs och den andra hästen såg precis ut som Flox :O Aslik! Men iallafall , sen så åkte vi hem & då satte jag mig vid datan x) Imorgon kommer det bilder ! Nu är jag ganska trött , så jag ska snart sova. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Linda /

Hej det är Linda :D min dator har tyyp kracshat så :P

vad kul att du skrev upp mig på bloggen <3 :D

2009-08-27 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0