24 december!

Det började med att jag vaknade halv 8. Så jag öppnade det som låg i min julstrumpa, det var två paket. Det var en tidning om photoshop & sen parfym, den luktade asgott & det är en fin förpackning. Sen gick jag in i vardagsrummet, vi käkade sen frukost. Jag åt bara en yoghurt, I hate breakfast! -.- Sen satt jag & väntade på att få spela Wii Fit, jag var asrastlös xD Sen fick jag spela :D! Så jag spelade typ en timma? xD Sen hoppade jag in i duschen & fixade mig. Vid 13.00 kom alla. Robban (min farbror), Jennie (kusin), Lena (faster), Ulla (farmor). Jag & Jennie ritade några teckningar, sedan spelade vi Wii Fit. Sen lite senare kom Jane (Robbans tjej) & Evelyn (Janes barn). Då käkade vi mat :D! Gud, vad gott det var :) Jag åt prinskorvar, köttbullar, ägg & potatis, mums :D I love it! Sen ritade jag, Jennie & Evelyn teckningar xD. Sen öppnade vi julklapparna, jag blev jättenöjd med mina julklappar jag fick. (Bilder kommer). Sen tog vi fram att godis & så, å fikade lite :). Sen vid 10 typ somnade jag på pappa xD Hahha. Sen flyttade han på sig, fast jag märkte inget tror jag, sen somnade jag på soffan xD. Sen vaknade jag vid typ 11, då gick jag & borstade tänderna å sen la jag mig i sängen & så somnade jag.

Jag tycker jag fick en härlig jul :D!
Idag ska jag bara tare lungt, jag vaknade för en timma sen typ :p.

Ska käka frulle nu & göra annat ;)
Bilderna kommer nog idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0