Amanda, Olivia & Emma idag <3

Idag red jag Britney igen, gick sådär :p Hon är så jäkla pigg o.O Ridläraren sa att jag inte skulle galoppera. Så jsg fick stå i mitten. Men hon sa att jag var jätteduktig på Britney iallafall :p

Efter skolan så åkte jag med Amanda till henne <3 Det var roligt! Vi käkade toast till mellis sen satte vi oss vi datan en stund, lekte lite med hennes lillebror & jag fick se hennes guldhamster :) As söt :) Sen vid 6 typ kom Olivia & Emma. Jag jagade Olivia hahha xD Hon kastade snöbollar på mig O.o Aja, sen åkte Emma hem & Olivia också, så jag & Amanda gick till henne. Jag fick en kram av hennes lillebror haha xD Sen så hämtade pappa mig. Nu sitter jag här & kollar på idol :)


Kommentarer
Postat av: Emma

hon sa att de va BÄST om du inte galloperade xd haha

2009-12-15 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0