Curt, love you ♥

Jag spelade My Horse and Me 2 innan jag & pappa åkte till Blåkulla :) När vi kom till Blåkulla, kollade vi lite när Emilie red. Sen gick jag till stallet & började borsta & kratsa hovarna på Curt. Sedan satte jag på benskydden & sadlade & tränsade. Sedan gick vi till ridhuset. Vi värmde upp i skritt & trav sedan tog vi galopp :) Sen hoppade vi :) Det gick asbra! Sen red vi bana & det gick också asbra :D! Vi hoppade 40-50cm på kryss & 60-70 på rättuppstående :) Curt var jätteduktig, jag blev skitnöjd! Jag hoppas det går att lägga upp bilderna på youtube, annars dampar jag.. ):

Nu chattar jag med några & kollat på tv.

Imorgon ska jag spela Wii Fit eller My Horse and me 2 med Jennie :)


Kommentarer
Postat av: jennie

längtar vill brova ditt nya spel och så klart vill jag spela Wii Fit :D:D:D

2009-12-29 @ 21:15:51
URL: http://smulaaaan.blogg.se/
Postat av: jennie

ltr

2009-12-29 @ 21:17:22
URL: http://smulaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0