Dålig updatering..

I måndags så var jag i skolan , efter var jag typ hemma & gjorde läxor.

Igår (tisdags) var jag i skolan , efter skolan vid 5 hade pappa & jag utvecklingssamtal med Heléne. Det gick bra. Sen åkte vi till Ica Maxi. Då handlade jag lite presenter, till mamma & bästis :) Sen ska jag förstårs köpa till pappa också :) Sen var jag hemma, jag typ gjorde läxor & satte mig vid datan (men orkade inte blogga..)

Idag (onsdag) har jag varit i skolan , sen gick jag hem. Har precis käkat köttbullar & makaroner. Senare drar jag & pappa till Skutan :D Hoppas på Neff älskling eller Daylight sötponni :) Kommer typ blogga när jag kommer hem också, men måste också göra läxor & duscha/bada så ;)

JAG HAR FÅTT PHOTOSHOP NU, PAPPA BEHÖVER BARA FIXA DATAN & INSTALLERA PHOTOSHOP SEN :D
JIHUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0