Emilie Karlman

 ♥ 

Jag minns när jag började i samma ridgrupp som dig på Blåkulla, jag gillade dig från början.
 Jag tänkte: Gud, vilken snäll & söt tjej den där verkar vara.
Men jag vågade inte fråga om din msn.
Men sen typ snackade min & din pappa, så fick jag din msn.
 & jag kommer ihåg hur glad jag var när vi chattade haha xD
Sen började vi vara med varandra.
Jag minns när vi frired på Skutan tillsammans, när jag sov över hos dig, när vi var hos mig.
När vi alltid mötte upp varandra så kramade vi varandra, det är glädje för mig.
Sen typ började vi bråka, då särade vi lite på varandra, men vi var iallafall inte bästisar längre utan vänner..
Jag venne hur det gick till men nu är vi inte osams :D!
Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Emilie

Älskar dej föralltid.<3

2009-12-27 @ 10:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0