.

Idag var jag i skolan. Ja, det vanliga! Efter skolan gick jag & Emel till Centrum, vi gick till Synsam, dom skulle kolla Emels ögon, hon har lite dålig syn /: Jag vet själv hur det är & det är jobbigt ska jag bara säga ;) Det dåligaste med glasögon är att när det regnar & sen när man kommer in blir det dimma på glasögonen as irriterande, sen måste man ta av sig glasögonen när man badar på något badställe eller när man åker karuseller.. Shit jobbigt ju.. /: I centrum köpte jag lite julklappar, sen käkade vi på donken & tog varsin glass till efterrätt. När jag gick på toa blev det fan stopp :O Läskigt, jag & Emel bah sprang ut haha xD.. Så jag missade att tvätta händerna så då gick vi till en toalett vid donken där tvättade jag händerna xD Inte så fräscht att inte tvätta händerna efter sig.. Ursh O.o Iallafall, vi gick hem vid 6 från Centrum. Nu sitter jag här & redigerar bilder på photoshop ^^ Ska fortsätta lite nu ;) Sen kanske jag lägger ut några också ;)
Kan inte göra designer änn iallafall haha xD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0