Fredag

Idag vaknade jag tjugo i åtta & vi började fem över åtta så hade tjugofem minuter på mig, men jag hann som tur var.. Mamma hjälpte mig att packa ridgrejer till Tungelsta ;) No var första lektionen då fortsatte jag med Uranus att skriva fakta om den planeten. Sen hade vi matte då fortsatte jag att räkna i boken ;) Sen vare lunch då blev det typ något konstigt kött & sås & ris. Det var ganska gott. Sen sprang jag & Emel till Susanne och hämtade busskortet. Jag tog busskortet denna gång, för typ ingen ville o.O Så det blev jag som hämtade det, satt det inte blir krongel om vem som ska ta det, så jag fick ta det :p Vi hann med bussen också, för vi var typ sega :p Satt bredvid Emel på bussen. Ja, det var nybörjarna som red denna gången då, jag hjälpte Emel & hon red Cosmos :p Sen åkte vi hem, jag & Emel gick till Erics dagis. Han satt & åt när vi kom, jag hämtade iallafall honom :p Blev lite krongligt när jag skulle sätta på kläderna på honom så fick hjälp haha xd Jag bärde Eric & Emel tog mina grejer, så hon följde mig hem sen gick hon hem, & jag kollade sen på film :) Börja Tävla heter filmen, den var bra :) Käkade också lasange som man bara värmer det var gott ;) Sen badade jag, det var fett skönt (a) Sen så lekte jag lite med Eric, han garvade som fan asså xd. Nu sitter jag här. Snart ska jag & mamma se idol :)


- Jag älskar dig! <3
Kommer aldrig glömma dig eller våra minnen tillsammans.
Vi är som gjorda för varandra. Jag märker det.
Du la ditt huvud mot min arm, det var så sött! <3
Jag känner kärleken mellan oss.
Skulle aldrig lämna dig.
Lämna mig aldrig!
Då kommer det finnas en bit av mitt hjärta som inte finns kvar längre.
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig.
Det är som att jag andas, om jag inte kan andas, kan jag inte leva.
Exakt samma sak, du är som min luft och om du inte fanns skulle jag inte andas.
Om du försvann skulle jag inte veta vad jag skulle göra,
dö kanske.
Det skulle inte kännas bra att leva utan dig för du är det bästa som finns.
Har inte haft någon riktigt äkta kärlek med någon annan häst, bara med dig, äkta kärlek!
Söta ponnie, älskar dig mest! <3
Kommer alltid att älska dig.
Kommer alltid att minnas dig.
Du är mitt allt <3
Vi föralltid älskling!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0