Har man träningsvärk så har man.

Jo, kan ni gissa varför? Jo, vi red ju idag, & vi hade hoppning, & vi skulle stå upp i lättsits i galoppen & när vi hoppade, självklart ska man stå upp i lättsits när man hoppar men vi skulle tydligen stå upp hela banan vi red xD Gud vad jag fick träningsvärk efteråt. Har det nu också lite. Men iallafall, nu ska jag berätta vad vi gjorde på lektionen :D

Vi började med att värma upp i skritt & trav. Sen tog vi galopp innan vi började med att hoppa. Vi skulle då stå i lättsits, asjobbigt. Vi red sen först över några cavalettibommar sen hoppade vi över 40cm kryss. Sedan red vi en & en, en bana ;) Det gick bra. Curt var hur het som helst, men det gick bra :) Juste, han vägrade på ett hinder, det var inte när vi red bana, men när vi hoppade fram på 40cm kryss. Det var det ända han vägrade på. Duktiga lilla ponnyy, jag är stolt över dig! Vi red bana 2 gånger var, & efter alla hade gjort banan om så travade vi lite, sen skittade vi av hästarna. Sen ställde vi upp & hoppade av, sedan gick vi in till stallet. Curt var inte ens svättig :O Det trodde jag, så snabbt som han galopperade. Ja, han skenade inte, men han var ju pigg iallafall xP Jag är jättenöjd över ponnyn :) Han var hur duktig som helst. Videor kommer sen, orkar inte ladda upp bilderna nu. Tar nog det imorgon kanske ;)

Maja kunde inte komma idag :'/ Men hon skulle fråga ifall hon kunde komma imorgon istället, då följer hon med till Blåkulla (: Jag är inte på så mycket blogghumör idag.. Kanske bloggar mera sen ;)


Kommentarer
Postat av: Cheyenne

SV: Okej :) är bloggen bra ? från 1-10 :)

2009-12-28 @ 20:38:00
URL: http://rasafageln.blogg.se/
Postat av: Emilie.

Du måste ha haft en bra dag Lollo. (x

2009-12-28 @ 20:40:46
URL: http://emscuurt.blogg.se/
Postat av: Emilie

Sv; Hehe, alltså det är för att du inte har gjort ögonfransarna längre fram till till näsan där elr vad man ska säga. XD

2009-12-28 @ 20:52:03
URL: http://emscuurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0