Hiss & diss.


 
Julafton - Julafton är bland det bästa jag vet. Det är hur mysigt som helst att vara med sin släkt & öppna massa julklappar. Kan knappt somna kvällen innan för att jag är så späänd, sjävlklart hissar jag julafton! :)

Sommarlov - Det är hur underbart som helst med sommarlov. Jag älskar verkligen det!

Kompisarna - Jag älskar mina kompisar, dom är underbara, hjälpsamma (: Om jag inte skulle haft några kompisar skulle jag inte vara lika glad som jag är idag.



Magsjuk - Jag hatar verkligen att vara magsjuk. Det är bland det värsta sakerna jag vet. Ursh, fyfan säger jag bara!

Frysa - Att frysa är också bland det värsta sakerna jag vet. Det är jobbigt som fan. Och ibland kan man inte röra fötterna eller händerna..

Småkryp - Småkryp är verkligen äckliga, det är väl det ändä jag kan säga om småkryp.

Aja, det var en liten hiss & diss.


Nu måste jag redigera bilden under där det står: TORSDAG: Vara hemma. Det ska stå julafton, haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0