Hoppkursen var askul :D

Jag åt prinskorvar & potatis till lunch, sen duschade jag xP Då jag skrev inlägget jag skulle duscha så gick pappa in istället -.- Så jag käkade lunch xP Pappa & jag åkte till stallet vid halv 2. Då kollade jag vem jag skulle ha & det stod Bandit. Sen gick jag & pappa och kollade när Emilie red. Hon red Darius. Sen gick jag till stallet. Lisa undrade om jag kunde ta Curt & Amanda Bandit. Så jag sa ja. xD Så vi började fixa hästarna, sen red vi :) Vi började med att vi värmde upp hästarna i skritt & trav. Sen tog vi galopp innan vi red över bommarna. Curt va pigg i galoppen :P Sen travade vi över bommar. Sen red vi bana. Det var kul :) Sen slutade vi lektionen. Curt var asduktig, han vägrade inte på bommarna, det var bara när han skulle bajsa, då stannade han precis innan bommarna :P Imorgon ska vi hoppa, det ska bli kul :D! Nu sitter jag här & väntar på att maten ska bli klar. Jag ska käka Crisps & potatis :) Gottgott ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0