Jag älskar er mest!

Emma bästis, Linda älskling, Maja finaste, Mathilda syster. Ni betyder allt! Utan er skulle jag nog inte orka. Ni gör mig lycklig. Ni är som min luft & utan luft lever man inte, utan er lever jag inte.. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni får aldrig någonsin släppa taget.. Då brinner mitt hjärta sönder, & då finns jag inte längre.. Alla minnen med er är obeskrivliga, dom är underbara & bäst! Jag kan inte förklara hur mycket ni betyder för mig, det funkar inte att skriva en text. Det är ännu mer, mer än 1000 ord! Jag är lycklig att jag träffade er. Jag kan lita på er till 100% om inte mer. Bästavänner, livsglädjor, solstrålar, älsklingar, sötnosar, ni är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0