Jag red Silver <3

Japp, idag red jag Silver <3 Vi hade markarbete. det gick bra..

Dålig nyhet.. Trixa har fång & är halt på ett bakben :'( Fanfanfanfan.. Bli frisk, älskling. Det får inte hända likadant som Sirre.. :'(

Den 23 december ska jag tävla Skrållan :) Kuligt, har aldrig hoppat henne men det går säkert bra :)

Efter Blåkulla åkte pappa & jag till Skutan, då övade vi på sångerna. Det är en sång jag inte kan.. Men man får mima, det är tur det :) Sen vid 12 ''gick'' jag hem själv. Hade ingen mobil eller något, så det var lite läskigt, iffall det skulle hända något, men det gick bra ;) Jag var så hunrig därför gick jag hem. Men jag käkade fläskkotletter med potatis & bearnesås, det var gott. Sen snackade jag med Olivia i telen <3 Nu sitter jag här & lyssnar på musik i mina hörlurar. Olivia kanske hänkar till Skutan & kanske ska sova över hos henne <3


Söta lillebror <3


Kommentarer
Postat av: jonna

haha fett söt ju <33

2009-12-12 @ 17:02:21
Postat av: ♥♥Rebecca♥♥

haha fett söt ju<33

2009-12-13 @ 13:36:43
URL: http://vildhorse.blogg.se/
Postat av: Emelie! <3

Hejhej! <3 Fin blogg du har men jag tänkte fråga dig en liten sak: Om du vill kika in på min blogg och ge en komentar på frågestunden??

www.fiki.blogg.se

www.fiki.blogg.se



Snälla det skulle vara jättesnällt! <3 // Emelie! <3

2009-12-13 @ 13:47:42
URL: http://fiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0