Juste design.

Japp, en ny design har kommit. Jag & Linda gjorde den igår. Men Sara ska göra en till mig också, så ;) Snart ska jag installera photoshop då lär jag väl mig att göra designer, & när jag har lärt mig, kommer jag kunna göra designer till dom som vill ha ;) För jag älskar att göra designer & redigera bilder :p Det är fett kul ;D
Så det är bara att fråga så gör jag nog en design när jag lärt mig ;)

Om några minuter börjar idol så ska börja dra mig mot vardagsrummet.
Kanske bloggar sen ;)


Jag på Mulle barbacka.
Du var inte min favorit, men jag saknar dig ändå.


Kommentarer
Postat av: jonna

hej lollo är Mulle också borta? <33

2009-12-06 @ 19:11:26
Postat av: Louise

aa.. :/

2009-12-06 @ 21:21:34
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0