Konsum, jag älskar dig! ♥

Skrållan skulle jag igentligen tävlat men hon hade sår, så jag fick ta Konsum. (: Syynd att Skrållan har såår ): Hoppas hon blir bra! Så vi gick banan & så, kunde den typ på en gång xD Sen började jag rykta Konsum. Olivia gjorde en fläta i pannluggen han blev skitsöt :D Sen gjorde en tjej som heter Linnea en fläta i svansen, den blev skitfin :) Vi red då fram i det nya ridhuset då var han hur seg som helst. Men det fick gå så som det blev. Sen red vi till det gamla, där vi skulle tävla. Då vare jag som startade först av dom som var därinne. Det gick hur bra som helst :D! Vi fick felfritt, & vi höll galoppen hela tiden (: Vad lycklig jag blev över ponnyn asså. Han var bäst idag asså <3 Gud, vad jag älskar honom! <3 En av mina favoriter faktist ;) Har alltid gillat han men nu älskar jag honom. Han var faktist helt underbar! Gud vad jag var lycklig över mig & honom. ^^
Sen så gick red vi in i gamla ridhuset & jag hoppade av, sedan gick vi till stallet, tog av sadel & träns sen så kratsade jag hovarna. Sen gick pappa & jag å kolla på när dom andra tävlade. Missade Nathalie & Amanda, det vara ju bara för att jag var i stallet & så ;) Men efter dom hade tävlat klart gav jag en kram & puss till Konsum sedan åkte vi till Haninge Centrum, där handlade pappa lite saker & Wii Fit :D Sedan åkte vi hem & åt lasange & kollade på bilderna + videorna. Juste glömde, Olivia har fotat mig & Konsum idag :D! Alice var där också najzigt (:
Men nu kommer lite bilder:


Söta ponny


<3


Du är sötaste!


Blev lite dålig bild & orkar inte redigera, men det är när jag ska hoppa upp på Konsum & rida fram (:


När vi rider till det gamla ridhuset där vi ska tävla sen :D!


Du är så söt Konsum <3


På banan (:


<3


:D


Galopp <3


(:


Gillar bilden <3


Vi har precis ridit klart banan :D







Tack Olivia för att du fotade med min kamera :)
Det blev bra bilder tycker jag, ävens fast det blev lite mörkt i ridhuset.

Jag älskar dig Konsum, du var underbar & bäst idag :D♥


Kommentarer
Postat av: Emma

hur högt ?

2009-12-23 @ 21:48:14
Postat av: daddy cool

50 cm

2009-12-24 @ 00:27:40
Postat av: Rebecca♥Lexus

Hej fina bilder

2009-12-25 @ 18:53:26
URL: http://sweetponnie.blogg.se/
Postat av: Olivia Örn <33

Det var så lite så. <33 älskar dej Louise ... :) Hon som gjorde flätan hette Emelie. <3

2009-12-25 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0