Magsjuk..

Igår var jag inte med Sanna, kunde inte följa med henne till ridningen heller. Jahapp, man blev sen magsjuk. Kul. Faktist inte, det var skitjobbigt. Jag kunde inte heller sova, somnade vid 2-3. Spydde sista gången vid 2-3 sen somnade jag & sen vaknade jag vid 8 sen somnade jag om & vaknade halv 12. Idag har jag inte spytt :) Skönt. Nyss käkade jag köttfärssås med makaroner. Just nu har jag ont i halsen. Kollade tempen för en stund sen då hade jag lite feber.. Går nog inte till skolan imorgon. Lika bra att vara hemma. Är lite piggare än förut så ska sitta lite vid datan.


R.I.P TRESTENAS SIR ANTIQUE.. :'/
Bild redigerad i photoshop.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Bilden (hästen också) är fin, men på något sätt är den lite creepie. XD Fattar nt vrf.:P

2009-12-15 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0