maja finaste lindberg

älskar dig gumman, solstråle, bästis. jag kommer ihåg när vi träffades på ridlägret, fan var vi var blyga. men jag tänkte: gud, vilken snäll tjej den där verkar vara. så vi typ snackade & så. så vi började ju vara med varandra, du, jag, mathilda & emma. det var grymt kul & glömmer aldrig det! det är ett av dom bästa sommarminnerna <3 du var ju så söt på flox. sen glömmer jag aldrig dom dagarna vi varit som t.ex när vi var med mathilda hos mig, vi typ sov över hos mig tror jag :p sen när vi kom på frank & gunnar. sen: lollo, jag vill ha glass! så sköön :d glömmer aldrig! vi har haft så underbara minnen tillsammans, dom glömmer jag aldrig! :) vi har bråkat jag vet, men jag menade inte det jag sa jag lovar.. och jag glömmer dom bråken vi haft för dom är bara onödiga <3 jag glömmer dig aldrig.. du får aldrig lämna mig för du är så värdefull för mig! <3 & jag tänker inte lämna dig.
maja finaste lindberg, älskar dig bästis <3333




Haha konstig bild, men aja :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0