Neff, jag älskar dig!

Jag gick med Frida till skolan. Första lektionen var hämta hem, jag läste i Alex Dogboy & jobbade lite i matteboken. Sen vare so, jag gjorde typ inget på lektionen, var fett trött. Jag bara ritade i min bok, fel av mig jag vet.. -.- Men aja, sen hade vi språk sv/eng, då kollade vi på Simpsons :p Sen vare lunch då blev det typ ris & något kött & sås, inte så gott. Vi skulle haft läs efter men det blev inställt, Gunilla var inte där, hon var typ sjuk? Sen vare svenska, då höll vi på med våra sagor, min saga heter Olivia och Louise haha xD Olivia tyckte min saga skulle handla om oss xD<3 Sen slutade vi. & jag gick hem ;) Jag käkade nyss mellis, & kollade på tv. Nu sitter jag i vardagsrummet & bloggar xD

Neff, jag älskar dig! <3






Finaste ponnyn! <3
Du är bäst Neff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0